برگزاری طرح «مهمان امام» نوروز ۹۹ با حضور ۱۰۰۰ خادمیار تبلیغی
به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام عماد دخانی، مدیر فرهنگی امور خدام و کارکنان آستان قدس رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود به همت کانون‌های خادمیاری تبلیغی استان‌ها و همراهی خادمیاران تبلیغی کشور، بیش از یک هزار خادمیار فرهنگی ما را در اجرای برنامه مهمان امام ویژه نوروز سال ۹۹ همراهی کنند.

وی بیان کرد: این طرح امسال در پنج محور اصلی مشهد و در مجتمع‌های اقامتی و  تجاری، اماکن عمومی و مبادی ورودی شهر به‌منظور تکمیل چرخه ارائه خدمات فرهنگی زائر از مبدأ تا مبدأ برگزار می‌شود.

دخانی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در چهار عرصه تبلیغی، هنری، کتاب و محصولات فرهنگی و عرصه خدمت‌رسانی طرح‌ریزی‌شده است، افزود: در طرح مهمان امام (ع) موضوع تبیین گفتمان رضوی مبتنی بر بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف توسط مبلغین در قالب گروه‌های سرود، تواشیح، پرسش و پاسخ، پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری مسابقات ویژه کودکان و همچنین هدیه کتاب با موضوع امام رضا (ع) و انقلاب اسلامی مطرح خواهد شد.

دخانی بیان کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ میزبانی و تکریم زائران در کنار فعالیت‌های فرهنگی خادمیاران خدمات عمومی، فنی و بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: حضور خادمیاران تبلیغی در طرح مهمان امام ویژه نوروز ۹۹ در سه بازه زمانی و از ۲۸ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ پیش‌بینی شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.mizbaniaqr.razavi.ir مراجعه کنند.

منبع: صداوسیما