پرونده قضایی برای عاملان ضرب‌ و شتم شهروند شاهرودی تشکیل شد

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجعفر عبداللهی در پی انتشار کلیپی مبنی بر درگیری عوامل یکی از نهاد‌های عمومی شاهرود با شهروندی، از تشکیل پرونده قضایی طی ۶ ماه گذشته خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: در پی شکایت شهروند شاهرودی با عناوین اتهامی از عوامل یکی از نهاد‌های عمومی شاهرود، دستگاه قضایی به‌منظور بررسی صحت‌وسقم عناوین اتهامی، ورود قانونی داشته است.

عبداللهی ادامه داد: تحقیقات اولیه از ۶ ماه گذشته آغاز شده و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با صدور دستورات قانونی لازم نسبت به تکمیل تحقیقات و تفهیم اتهام به متهمان ورود کرده و پرونده قضایی در جریان رسیدگی قرار گرفته است.

{$sepehr_key_5596}

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: روند تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت و انگیزه وقوع درگیری بین طرفین این پرونده ادامه دارد و نکته قابل‌توجه در این پرونده، شکایت متقابل طرفین بوده که صدور تصمیم نهایی مرجع قضایی را به تأخیر انداخته است.

عبداللهی به رسانه‌ها توصیه کرد: دستگاه قضایی به حفظ امنیت روانی جامعه حساس بوده و زیبنده نیست با انتشار اخبار و مطالبی تشویش اذهان عمومی رقم خورده و آرامش جامعه خدشه‌دار شود.

وی بیان کرد: توصیه می‌شود فعالان اجتماعی و رسانه‌ای با انجام فعالیت‌های صحیح و حرفه‌ای مراجع امنیت‌آفرین را در حفظ و تأمین امنیت جامعه یاری رسانند.

منبع: فارس