اسفندماه؛ همایش تخصصی مشهد شهر دوستدار آب برگزار می‌شود
به گزارش شهرآرانیوز، شهریار آل‌شیخ معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این همایش سه کارگاه تغییرات اقلیمی و شهر، تغییرات اقلیمی و منابع آب شهر‌ها و نقش مدیریت شهری در مقابله با کم آبی و تغییرات اقلیم برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در کارگاه «تغییرات اقلیمی و شهر» مباحثی همچون «گرمایش جهانی و شهرها»، «شهرها، مخاطرات جوی و فرین‌های اقلیمی» و «تعدیل آثار تغییرات اقلیمی در شهر‌ها و سازگاری با آن» بررسی می‌شود، افزود: در کارگاه تغییرات اقلیمی و منابع آب شهر‌ها پیرامون سه محور تبیین وضع موجود منابع آب شهر‌های ایران، تغییرات اقلیمی و اثرات آن بر منابع آب شهر‌های ایران و چالش‌های مدیریت منابع آب در شهر‌های ایران برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار مشهد ادامه داد: در کارگاه «نقش مدیریت شهری در مقابله با کم‌آبی و تغییرات اقلیم» سه محور تاب‌آوری شهر‌های ایران در برابر بحران آب و تغییرات اقلیمی، سیاست‌گذاری و حکمرانی آب مبتنی بر کم آبی در کلانشهر‌های ایران همچنین هنجار سازی اجتماعی به اخلاق آب در بحران آب و تغییرات اقلیم بررسی می‌شود...
وی خاطرنشان کرد: گواهینامه شرکت در کارگاه‌ها از سوی کمیسیون ملی یونسکو_ ایران به شرکت کنندگان در کارگاه اعطا خواهد شد.
آل‌شیخ گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام جهت حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند از راه‌های ارتباطی شماره تماس ۳۱۲۹۲۱۴۶ (۰۵۱) یا نشانی اینترنتی mashhadwfc.ir اقدام کنند.