معرفی بازی |‌ آدم‌ فضایی‌ها «Aliens Drive Me Crazy‏»
علیرضا وفایی نیا

در این بازی شاهد هستیم آدم‌فضایی‌ها از سیاره‌های دوردست به زمین آمده و با فناوری پیشرفته خودشان سیاره ما را تصاحب کرده‌اند.

در چنین شرایطی، باید به عنوان یک آدم عادی، نقش قهرمان جدید زمین را داشته باشید و به دفاع با بیگانگان فضایی بروید، بیگانگانی که تعدادی از انسان‌های خلاف‌کار را زیر سلطه خود گرفته‌اند و در بازی Aliens Drive Me Crazy‏ بیشتر با همین افراد که برای آن‌ها کار می‌کنند سر و کار دارید.

گیم‌پلی بازی به دو بخش کلی تقسیم می‌شود؛ بخش اول که باید سوار بر خودروتان، دشمنان گوناگون را پشت سر بگذارید و سالم به ساختمان اصلی برسید.

در این راه، باید از میان دشمنان زیادی بگذرید و ساختمان‌های پر از آدم فضایی و ماشین‌هایی را که تعقیبتان می‌کنند پشت سر بگذارید. هرچه به مراحل بالاتر برسید، دشمنان قدرتمندتری در این مسیر قرار می‌گیرند.

در بخش دوم به ساختمان بزرگ و تحت اسارت آدم‌فضایی‌ها نفوذ می‌کنید و باید دشمنان را نابود و مردم اسیر را آزاد کنید. هم‌چنین باید به پشت‌بام بروید و با فشردن دکمه قرمزرنگ، ساختمان را به طور کامل تخریب کنید.

البته در سراسر این مسیر یک بالگرد بیرون از ساختمان شما را تعقیب می‌کند و به سمت طبقاتی که در آن‌ها ایستاده‌اید موشک پرتاب می‌کند تا کار را برایتان سخت کند. هر مرحله بازی ۱۰سطح دارد و در پایان آخرین سطح، مبارزه با دشمنی قدرتمند در انتظارتان خواهد بود.