شهرداری مشهد به دنبال مدلی برای فروش میوه و سبزیجات با قیمتی کمتر از میادین عرضه میوه و تره بار است

محمدجواد مشیری در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه به زودی تغییر رویکردی در بازار‌های میوه خواهیم داشت، اظهار کرد: ما به دنبال مدل مناسبی هستیم تا بازار‌های میده و تره‌بار مشابه فروشگاه‌های شهر ما خدمت بیشتری عرضه کنند.

وی افزود: از یک ماه پیش در حال اجرای این مدل به عنوان پایلوت نبش صیاد شیرازی ۱۷ هستیم که ۱۰ قلم میوه و تره‌بار شامل پیاز، گوجه‌فرنگی، خیار و سیب‌زمینی و ۶ میوه فصل است را به قیمت میدان عرضه می‌کنیم تا میزان استقبال مردم و مدل آن بررسی شود که هم برای ما زیان‌آور نباشد و هم بتوانیم خدمات بهتری بدهیم.

مشیری بیان کرد: ما ۱۷ بازار داریم که اقلام را با ۱۵ تا ۲۰ درصد بالاتر از قیمت میدان می‌فر‌وشند. دستور شهردار مشهد این بود که رویکرد خدماتی شود؛ یعنی ما درآمدی از این حوزه نداشته باشیم، بنابراین دنبال این هستیم مدلی داشته باشیم که اقلام را با قیمت میدان یا حتی پایین‌تر عرضه کنیم. احتمالا تا ۱۵، ۲۰ روز دیگر مدل را نهایی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: این بازار‌ها به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کنند. ما به دنبال این هستیم که محصولات مستقیم از خود تولیدکننده خریداری شود. اگر این اتفاق رخ دهد در حوزه تولید، اشتغال ایجاد خواهد شد.

{$sepehr_key_6094}