درخشش شناگران مشهدی در مسابقات مسافت بلند کشوری + فیلم
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، این مسابقات با حضور منتخبین ۱۸ شهر و استان کشور در مشهد برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها که با حضور تعدادی از قهرمانان و رکوردداران کشوری در رده‌های سنی مختلف برگزار شد در رده سنی ۱۳-۱۴ سال تیم استخر شهید حججی مشهد با ۵۵۲ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های مدرسه شنای نور تهران با ۴۶۷ امتیاز و تیم‌های هیات شنای گلستان و شهید نو فلاح با ۴۰۹ امتیاز در رده‌های دو و سوم مشترک ایستادند. همچنین در مسابقات رده سنی ۱۱-۱۲ سال تیم شهید نو فلاح با ۵۷۴ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های مدرسه شنای نور تهران با ۴۸۸ امتیاز و استخر شهید حججی مشهد با ۳۸۹ امتیاز دوم و سوم شدند.

گرایلی: قطب‌های شنای کشور در مشهد جمع شدند

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: ۲۱۶ ورزشکار در دو رده سنی با هم رقابت کردند که مسابقات سخت و سنگینی را شاهد بودیم. تیم‌های صاحب‌نام و قطب‌های بزرگ شنای کشور در این مسابقات حاضر بودند و همین اتفاق باعث بالارفتن سطح فنی مسابقات شده بود.

{$sepehr_key_6451}

وی در پایان با اشاره به برگزاری این مسابقات در استخر روباز پارک ملت مشهد گفت: اتفاق نویی رقم خورد و بعد از ۲۰ سال در استخر روباز مجموعه پارک ملت مشهد مسابقات کشوری را برگزار کردیم و اتفاقا شرایط ایده‌آلی را هم برای تیم‌ها فراهم کردیم.

{$sepehr_media_809289_600_400}