رئیس‌جمهور به مناسبت روز خبرنگار به صدا و سیما رفت + فیلم

به گزارش شهرآرانیوز آیت الله سید ابراهیم رئیسی، در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار با حضور در تحریریه خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی از بخش‌های مختلف این سازمان خبری بازدید کرد و به عوامل خبری این رسانه خداقوت گفت و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

{$sepehr_media_809528_400_300}

در جریان بازدید رئیس جمهور از معاونت صدای رسانه ملی، صحنه‌هایی از فتح رادیو و تلویزیون توسط مردم در زمان انقلاب و همچنین نقش‌آفرینی رادیو در دوران دفاع مقدس بازسازی شد.

آیت الله رئیسی همچنین با حضور در استودیو شماره یک صدای رسانه ملی ضمن دیدار و گفتگو با تعدادی از گویندگان پیشکسوت، در جریان تولید برنامه‌های رادیویی در این بخش قرار گرفت.
رئیس جمهور در ادامه از دیگر بخش‌های این سازمان بازدید و با مدیران و کارکنان آن به گفتگو خواهد پرداخت.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران این رسانه، رییس جمهور را در این بازدید همراهی می‌کردند.

رئیس جمهور در جریان این بازدید در گفتگو با خبرنگاران این رسانه تاکید کرد: هزینه‌کردن در مسیر رسانه حتما سرمایه گذاری است، زیرا پیام انقلاب اسلامی در منطقه و جهان شنیده می شود.

آیت الله رئیسی در این بازدید تخصیص بودجه برای رسانه‌های برون مرزی را سرمایه‌گذاری دانست و گفت: باوجود دشمنی‌های امپراطوری رسانه‌ای دنیا، باید صدای انقلاب‌اسلامی به گوش مسلمانان و آزادگان عالم برسد.

رییس جمهور نقش صدا و سیما در تبیین ابعاد سفر‌های رسمی به کشور‌های همسایه، مسلمان و همسو مهم برشمرد و تاکید کرد: سفر به آمریکای لاتین، آفریقا و سایر کشور‌های منطقه ظرفیت‌های مهمی ایجاد کرده. رسانه‌ها و صداوسیما می‌توانند در تبیین ابعاد بین‌المللی اقدامات دولت، کمک کند.

آیت‌الله رییسی همچنین تاکید کرد: معیشت مردم اولویت همه ما است؛ در موضوع مهار تورم و رشد تولید، گام‌های خوبی برداشته شده، اما برخی نمی‌خواهند این تلاش‌ها دیده شود.

وی از رسانه ملی خواست تا نظر صاحب‌نظران و حتی کسانی که مخالف وی هستند را منتشر کند و در این زمینه گفت: کار ما در دولت و کار شما در رسانه ملی باز کردن گره‌های ذهنی مردم و به‌ویژه جوانان است.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد، هرگاه رسانه‌ملی برای پوشش مسائل مهم دولت مثل آزادسازی سواحل و صدور مجوز‌ها پای کار آمد، نتایج محسوسی حاصل شد.

منبع: ایرنا