نکونام مطالب منتقدان را بایگانی کرد| سکوت دوستان "بچه"!
کوروش راوی

گروه ورزش| شهرآرانیوز، دیگر بر کسی پوشیده نیست که نکونام در استقلال چه مخالفانی دارد و از کجا خط می‌گیرند.‌ سرمربی جدید استقلال در طول تابستان نقل و انتقالاتی چند باری در مصاحبه هایش با کد از آنها حرف زد و مدعی شد جلوی هیچکس کوتاه نخواهدآمد، اما آنهایی که برش داشتند از جذب بازیکنان خوب برای استقلال سرباز زدند تا شاید با چند نتیجه بد، پرونده نکو هم در این تیم بسته شود.

{$sepehr_key_7071}

جالب است بدانید که آنها چندین مطلب تند و آتشین هم برای شروع احتمالا بد استقلال در لیگ آماده کرده بودند، اما نتیجه درخشان استقلال در آبادان و صدرنشینی این تیم از همین گام نخست باعث شد تا مطالب فعلا منتشر نشود.

دوستان "بچه" در رسانه‌ها آماده نقد آتشین نکو در رسانه‌های خود بودند، اما استقلالی که به گواه کارشناسان به شدت ضعیف بسته شده، آنقدر خوب عمل کرد که دیگر جای هیچ بحثی را نگذاشت.

آنها که دیدند علیه صدرنشین نوشتن، فقط خودشان را پیش چشم هواداران خراب می‌کند، مجبور شدند فعلا شمشیرها را غلاف کنند و تمرکز خود را روی تساوی نساجی در نخستین بازی فصل بگذارند، البته شاید هفته بعد دوباره به سمت استقلال برگردند! این موضوع وابسته به نتیجه آتی شاگردان نکونام است.