رئیسی: شهید حاج قاسم سلیمانی از رهبری درس ایستادگی و مقاومت می‌گرفت
به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله رییسی در نشست با قضات و کارکنان دادگستری کرمان، گفت: امروز شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگویی در مجاهدت و اخلاص و مردم‌داری و ایستادگی در مقابل دشمن و موانع و سرخم نکردن و احساس ضعف نکردن روی همگان است.

آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه در جمع قضات و کارکنان دادگستری استان کرمان ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: جا دارد که یاد شهید سرافراز آقای حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه را گرامی بداریم و به روح بلندش درود بفرستیم.

وی افزود: چهره‌ای که در وجود او اخلاص، اندیشه کردن و عمل‌کردن و در آشکار و پنهان مجاهدت کردن برای خدا نمونه بود. اخلاص او امروز در صدر ویژگی‌ها و شاخص‌های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است. عمل صالح او نمونه بود؛ آنهم عمل صالحی که مورد رضای حضرت حق باشد. در چهره او آثار بندگی بود چه در مجاهدت‌ها و چه در خلوت‌ها با حضرت حق. آثار بندگی در چهره او و سیره و سلوک او بود. امروز شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگویی در مجاهدت و اخلاص و مردم داری و ایستادگی در مقابل دشمن و موانع و سرخم‌نکردن و احساس ضعف نکردن روی همگان است.

رییس قوه قضاییه در ادامه عنوان کرد: موانع بسیاری پیش روی حاج قاسم بود؛ اما آن‌ها را مانع نمی‌دانست و معتقد بود که هیچ کدام به رسمیت شناخته نمی‌شود و باید همه را پیگیری کرد.

وی تصریح کرد: در برابر بعضی از موانعی که دشمن ایجاد می‌کرد و بعضی از مشکلاتی که ایشان در انجام ماموریت هایش داشت، نگاهش به چهره مصمم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا بود. از ایشان نیرو و درس ایستادگی می‌گرفت و در مکتب امام رحمت الله علیه و مکتب جانشین به حق ایشان رهبری معظم انقلاب، درس ایستادگی و مقاومت می‌گرفت و حقیقتا شاگرد لایقی در مکتب ولایت بود.

آیت الله رییسی اظهار کرد: آنچه که سفارشش به همه ما به عنوان بازماندگان است، آن است که در این مسیر نباید دچار سستی و درجا زدن و توقف کردن شد. باید با ایستادگی و مقاومت و پشتکار و نگاه به اهداف مهم انقلاب اسلامی برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد تلاش کرد و توصیه او در وصیت نامه اش به همه ما این است که برای تبعیت از، ولی فقیه و اجرای عدالت و مبارزه با فساد باید سر از پا نشناخت و تلاش کرد.

رییس دستگاه قضا در ادامه عنوان کرد: امروز خدمت کردن به مردم عزیز در همه کشورمان بویژه در این استان که اخلاص این مردم و دلدادگی آن‌ها به خدا بر کسی پوشیده نیست، وظیفه همه مسئولان است. عزیزمان فرمودند بیش از شش هزار شهید و قریب به ۲۰ یا ۱۹ هزار جانباز سرافراز در این استان است. در این استان خانواده‌های محترم و دلداده به حق و متدین حضور دارند که جلوه اخیر این دلدادگی تشییع پیکر حاج قاسم بود.