احتمالا اپل واچ ایکس دارای بدنه نازک‌تر و بندهای مغناطیسی خواهد بود
کاظم کلانتری

به گزارش شهرآرانیوز - از سال ۲۰۱۵، همیشه مدل جدیدی از اپل واچ هرساله راه خود را به فروشگاه‌ها باز کرده است، هرچند با کم‌ترین ارتقا. اما به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، با عرضه اپل واچ ایکس به بازار، این قاعده ممکن است تغییر کند، زیرا طبق گزارش‌ها، اپل در حال کار روی تغییرات اساسی‌تر در این مدل است.

ارتقای اپل واچ ایکس می‌تواند شامل یک نوار مغناطیسی باشد که جایگزین طراحی کشویی بند کنونی می‌شود و فضایی برای باتری بزر‌گ‌تر ایجاد می‌کند. همچنین ممکن است این دستگاه یک قاب نازک‌تر و یک صفحه نمایش microLED داشته باشد که تصویر بهتری درمقایسه با صفحه‌نمایش‌های OLED فعلی ارائه می‌دهد. از نظر سلامت، اپل واچ ایکس دارای حسگر فشار خون در کنار نمایشگر ضربان قلب، ردیابی خواب و تشخیص اکسیژن خون است که در مدل‌های فعلی موجود است.

احتمالا اپل واچ ایکس دارای بدنه نازک‌تر و بندهای مغناطیسی خواهد بود

اگر اپل بخواهد دقیقا یک دهه بعد از اولین عرضه اپل واچ نسخه جدید آن را منتشر کند، باید دو سال دیگر منتظر بمانیم، اما اگر این شرکت از برنامه سالانه عرضه‌اش پیروی کند احتمالا یک سال دیگر باید شاهد عرضه آن باشیم. انتظار می‌رود اپل واچ سری ۹ در رویدادی در سپتامبر امسال رونمایی شود. این ساعت پردازنده سریع‌تری خواهد داشت و در چند رنگ جدید عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این سری در تمام مدل‌های خود در حد و اندازه‌ سری ۸ باقی بماند و به طور کلی ارتقای محدودی داشته باشد.

{$sepehr_key_7686}