درخشش ایران در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان | پنج نفر به نیمه‌نهایی رفتند
امیرعلی آسیدنژاد

به گزارش شهرآرانیوز، در روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، نمایندگان کشورمان در پنج وزن نخست روی تشک رفتند و همه به نیمه‌نهایی راه پیدا کردند. نتایج، تاکنون، به‌شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم، علی احمدی‌وفا در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر لوکاس بنزینگ از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۵ از سد دنیس فلورین می‌های دارنده مدال برنز بزرگ‌سالان اروپا از رومانی گذشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل زاخاری سیلویس از آمریکا به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، احمدرضا محسن‌نژاد در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندیپ از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر حسین الدین اولیمبویف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ویتالی اریومنکو از مولداوی با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، علیرضا عبدولی، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر دیپاک پونیا از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ابراهیم تابایف از بلژیک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر لوایلو ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۱ مقابل ویات وولکر از آمریکا پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، فردین هدایتی، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل آرامایس هاروتونیان از ارمنستان به برتری دست یافت و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر طالیپ جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

{$sepehr_key_8238}