دولت تکلیف نیرو‌های شرکتی و معلمان غیررسمی را روشن کند

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن گفت: متاسفانه به دلیل عبور خط آهن از مسیر برخی از روستا‌های حوزه انتخابیه اراک و خنداب، شاهد داغدار شدن چندین خانواده از ابتدای سال تاکنون هستیم، لذا باید به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد برگزاری انتخابات هستیم، اظهار کرد: بر این اساس بیشترین حجم کار بر روی دوش کارکنان وزارت کشور بوده و با چنین شرایط حقوقی می‌توان گفت که آن‌ها ایثار می‌کنند، لذا موضوع متناسب سازی حقوق از سوی دولت باید تعیین تکلیف شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان غیررسمی امنیت شغلی ندارند، لذا باید معلمان حق التدریسی، نهضتی، قرآنی، خرید خدمات و... هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

{$sepehr_key_8547}

این نماینده مردم در مجلس یازدهم از تحرکات حلزونی برای اجرای پروژه مسکن ملی اراک انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی وزارت راه و شهرسازی شد.

آصفری با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی درخصوص ثبت نام از جاماندگان سهام عدالت تصریح کرد: متاسفانه همچنان شاهد تبعیض در این خصوص بوده و عدم اقدام مطابق اصول ۳، ۱۱ و ۱۲ قانون اساسی هستیم، لذا دولتمردان باید مصوبات مجلس را محقق کنند.

نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف نیرو‌های شرکتی شد و گفت: چندی پیش رئیس سازمان اداری و استخدامی توپ را در زمین مجلس انداخت، لذا کمیسیون اجتماعی و هیئت رئیسه مجلس باید این موضوع را پیگیری کنند تا عملیاتی شود.

وی از وضعیت خدمات درمانی در روستا‌های حوزه انتخابیه اراک و خنداب انتقاد و تصریح کرد: متاسفانه در برخی از روستا‌ها حتی پزشک اطفال هم وجود ندارد که این موضوع از سوی وزارت بهداشت باید پیگیری شود.

منبع: خانه ملت