️نصب بیش از ۵۰ تابلوی هدایت مسیر در تقاطع‌های منطقه یک مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، علی سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد یکی از مشکلات زائران و مجاوران در حوزه ترافیک، تعیین مسیر درست در محدوده تقاطع‌های شهر است. به این صورت که عابران پیاده و خودرو‌ها بدانند هنگام رسیدن به یک تقاطع مثلا تقاطع بولوار‌های بعثت و رضا برای رسیدن به رضا ۱۳ باید به کدام سمت چپ یا راست گردش کنند.

وی ادامه داد: در این راستا طرح تولید و نصب تابلو‌های آویز "هدایت مسیر" تقاطع‌ها در دستور کار قرار گرفت؛ که بر روی پایه چراغ‌های تقاطع‌های فرماندهی نصب شده و شامل شماره معابر در جهات مختلف می‌باشد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: این تابلو‌ها ضمن امکان ایجاد مسیریابی صحیح و جلوگیری از سردرگمی رانندگان وسایل نقلیه و عابرین پیاده، موجب انتخاب کوتاه‌ترین و بهترین مسیر توسط رانندگان و در نتیجه کاهش زمان سفر و دستیابی آسان به مقصد خواهد شد.

سمیعی اضافه کرد: نصب تابلو‌های هدایت مسیر در تقاطع‌های سطح شهر تاکنون علاوه بر منطقه یک در مناطق (۷، ۸ و ثامن) نیز انجام شده است.

{$sepehr_key_8551}

وی با تاکید بر نصب تابلو‌های هدایت مسیر در همه تقاطع‌های شهر در آینده‌ای نزدیک ابراز امیدواری کرد: نصب این تابلو‌ها در تمامی تقاطع‌های سطح شهر از طریق حذف سفر‌های غیر ضروری باعث نظم بخشی و کاهش ترافیک و در نتیجه راحتی و آسایش بیشتر شهروندان شود.

منبع: روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد