جابه‌جایی و عزل ۱۱۹مدیر مدرسه به‌علت تخلف در دریافت شهریه در خراسان رضوی
علی صمدی جوان

به گزارش شهرآرانیوز، سیدامیر شوشتری در نشست خبری ویژه هفته دولت با تشریح اقدامات صورت گرفته و در حال انجام نظام آموزش خراسان رضوی گفت: در آستانه هفته دولت، هزارو۱۰۰ کلاس درس در ۲۳۲مدرسه استان افتتاح خواهدشد و در کنار آن، صدکلاس درس تربیت‌بدنی را نیز راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای نخستین بار دوره‌های ضمن‌خدمت ویژه مدرسان و مدیران مدارس غیردولتی با همکاری دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد و مدیران مدارس دولتی و مدیران ستادی نیز در شهریور سال جاری دوره‌های ضمن خدمت را شرکت خواهند کرد.

{$sepehr_key_8755}

شوشتری تصریح کرد: تغییرات گسترده مدیران مدارس و مدیران مناطق آموزش و پرورش براساس نظام جامع ارزیابی در حال انجام است که اکنون ۱۱۹مدیر در مدارس دولتی به علت تخلف دریافت شهریه از والدین عزل یا جابه‌جا خواهندشد و در همین راستا، ۷۰۰میلیون تومان وجه دریافتی را به والدین مسترد کرده‌ایم و بازدید‌های نظارتی خود را به میزان ۳هزار بازدید افزایش دادیم.

وی به اقدامات سال گذشته تحصیلی اشاره و عنوان کرد: در سال تحصیلی اخیر ۱۳۰زمین چمن مصنوعی به سرانه ورزشی استان افزودیم تا میزان تامین سرانه زمین ورزشی را به ۴۰۰درصد افزایش دهیم. کاروان‌های تجهیزات ورزشی در ۷هزار و ۳۰۰مدرسه به ارزش ۲۵میلیارد تومان گسیل داشتیم و پنج کاروان تجهیزات هنرستانی هم به ارزش ۸۰میلیارد تومان را به هنرستان‌های استان داده‌ایم.