«مجلس واقعه» با اجرای آریا عظیمی‌نژاد در شبکه نسیم + زمان پخش

به گزارش شهرآرانیوز؛ شروع روایت موسیقیایی یا به تعبیری تعزیه‌گونه «مجلس واقعه» از شبکه نسیم، رونمایی از یک گریم متفاوت با بازی ثریا قاسمی و تصویب ایجاد شهرک تلویزیونی از سوی مجلسی‌ها چند خبری است که جزئیات آن در ادامه آمده است:

«مجلس واقعه»، ویژه برنامه ماه صفر شبکه نسیم به تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی و با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران است که از تاریخ (۹ شهریور) هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

{$sepehr_key_9368}

عنوان شده است برنامه «مجلس واقعه» یک برنامه گفت‌وگویی نمایشی است و در هر قسمت یک مجلس تعزیه تلویزیونی در برنامه برپا می‌شود.

برنامه «مجلس واقعه» از مدت‌ها پیش در حال تولید بود و آریا عظیمی‌نژاد که پیشتر در برنامه «عصر جدید» به عنوان داور حضور داشت، حالا اجرا و روایت‌گری این برنامه را بر عهده دارد.

هر قسمت هم یک موسیقی عاشورایی ویژه دارد و برای هر قسمت قطعه‌ای ویژه تولید می‌شود.

همچنین عنوان شده است ایده اولیه این برنامه از خود آریا عظیمی‌نژاد بوده و این روایت یک آهنگساز از مجالس تعزیه است و به همین دلیل به عنوان راوی و مجری برنامه حضور دارد.

محور برنامه، نمایش تعزیه است و در آن گفتگو‌هایی هم صورت می‌گیرد. گروه‌های تعزیه از سراسر کشور به برنامه دعوت شده‌اند و در هر قسمت با یک گروه تعزیه‌ای اجرا خواهد شد.

اخیرا هم پیمان جبلی - رئیس سازمان صداوسیما به همراه محسن برمهانی- معاون سیما با حضور در پشت صحنه برنامه «مجلس واقعه»، از نزدیک در جریان روند تولید این مجموعه آئینی قرار گرفته بودند.

منبع: تسنیم