دستگیری عامل قتل خیابانی در نقطه صفر مرزی + عکس

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت: هشتم تیر گذشته موتورسوار ۱۸ ساله‌ای وارد خیابان توس ۳۳ شد و راننده ۳۲ ساله‌ای را با ضربه قمه به قتل رساند و متواری شد. سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده گفت: این جنایت تکاندهنده هنگامی رخ داد که رانندگان پراید و پژو ۲۰۶ به خاطر وقوع تصادف مشغول گفتگو برای پرداخت خسارت صافکاری با یکدیگر بودند که ناگهان جوان موتورسواری از راه رسید و تیغه قمه را بر پیکر راننده پراید فرود آورد.

دستگیری عامل قتل خیابانی در نقطه صفر مرزی + عکس

این مقام ارشد انتظامی در ادامه این گفت و گو تصریح کرد: با فرار متهم به قتل ردیابی‌های اطلاعاتی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با هماهنگی قاضی دکتر صادق صفری آغاز شد تا این که کارآگاهان با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) موفق شدند متهم به قتل ۱۸ ساله را در نقطه صفر مرز‌های غربی کشور ردزنی کنند که قصد خروج از کشور به مقصد ترکیه را داشت.

{$sepehr_key_9396}

سرهنگ شفیع زاده اضافه کرد: طولی نکشید که با هماهنگی‌های اطلاعاتی و اعلام مشخصات متهم به قتل فراری به نیرو‌های نظامی و انتظامی، وی با عملیات همزمان کارآگاهان پلیس آگاهی ارومیه و نیرو‌های سپاه انقلاب اسلامی دستگیر شد. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با قدردانی از دستور‌های به موقع قاضی ویژه قتل عمد و نیرو‌های عملیاتی در مشهد و غرب کشور خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

منبع: خراسان