جواد نکونام در خطر کمبود بازیکن| استقلال در بحران مداوم!
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با تعطیلی لیگ برتر (بعد از هفته چهارم) تمرینات استقلال تحت الشعاع غیبت بازیکنان قرار خواهد گرفت. هیچ بعید نیست که از میان بازیکنان استقلال چهار یا پنج بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شوند. ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی ۴ بازیکنی هستند که به احتمال زیاد در اردوی جدید تیم ملی دیده خواهند شد. نام سعید مهری نیز مطرح است، اما با توجه به اینکه هافبک استقلال از ترکیب این تیم دور بوده، دعوت از او چندان محتمل نیست.

{$sepehr_key_9463}
اما مسئله استقلال در روز‌های آتی فقط دعوت از بازیکنان این تیم به تیم ملی نخواهد بود. رضا عنایتی نیز برای حضور در بازی‌های آسیایی نام امیر ارسلان مطهری و سید حسین حسینی را درفهرست خود قرار داده که ظاهرا با موافقت این دو بازیکن مواجه شده است.. علیرضا رضایی، آریا برزگر، محمد رضا خالد آبادی، سامان تورانیان و محمد حسین زواره‌ای را باید در کنار این دو بازیکن بزرگسال قرار داد.  
به این ترتیب ممکن است تعداد بازیکنانی که در تعطیلات به اردوی تیم ملی و تیم المپیک ایران می‌روند به عدد ۹ یا ۱۰ برسد و این حجم از بازیکنان وقتی از تمرین استقلال جدا شوند، مشکل بزرگی را برای جواد نکونام که قصد دارد بعد از تعطیلات تیم مطلوبی را راهی رقابت با دیگر تیم‌ها کند، به وجود خواهد آورد.