«بارباپاپا» مهمان شبکه دو + زمان پخش

به گزارش شهرآرانیوز، سی و دومین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «ارباب جنگ» محصول ۲۰۰۶، «مسابقه هفته» محصول ۱۳۶۹، سریال خاطره انگیز «کاراگاه دریک» محصول ۱۹۷۴ و همچنین مستند «در جستجوی کوه» در بخش «مستند» اختصاص خواهد داشت.

همچنین در بخش «قاب ناب» اجرای نوستالژی و خاطره‌انگیز کمال‌الحق سلامی در مسابقه «هفته» محصول ۱۳۶۹ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد و در بخش «کارتون» هم گزیده‌ای از انیمیشن «بارباپاپا» محصول ۱۹۷۳ فرانسه پخش می‌شود. بارباپاپا‌ها موجوداتی هستند که می‌توانند شکل خود را تغییر دهند و این همان ماجرا‌هایی است که خانواده غیرعادی بارپاپا در تلاش برای یافتن جایگاه خود در سیاره زمین و کمک به افراد و حیوانات دیگر هستند. این مجموعه به بیش از ۲۰ زبان زنده دنبا ترجمه شده است.

در بخش «موسیقی»، موسیقی «غوغای ستارگان» با صدای محمد اصفهانی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

{$sepehr_key_9610}

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلم‌های سینمایی، سریالها، مستند‌ها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیام‌های صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV۲@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که سی و دومین قسمت آن، دوشنبه ۶ شهریور حوالی ۰۰:۳۰ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت ۱۴ خواهد بود.

منبع: برنا