شهردار مشهدمقدس: خود را خادم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی می‌دانیم+ فیلم
رضا میرزاده

به گزارش شهرآرانیوز، همایش «یاران خراسانی» صبح امروز، ۶مرداد و هم‌زمان با فرارسیدن هفته دولت و روز قشر بسیج کارمندی و با حضور جمعی از فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج ادارات استان خراسان رضوی برگزار شد.

{$sepehr_media_824921_400_300}

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس با اشاره به اینکه یکی از نکات مهم در هفته دولت این است که به عنوان وظیفه، گذشته خود را مرور کنیم، خاطرنشان کرد: مرور عملکرد و خدمات دولت شهیدان رجایی و باهنر، ما را شرمنده می‌کند؛ شهدایی که از اقشار پایین جامعه حرکت خود را آغاز کردند و همراه انقلاب بودند و آن‌چنان خدمت خالصانه کردند که در امامت محو شدند و بهترین هدیه برای آن‌ها نیز شهادت بود.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد ناامیدکردن و بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب است، افزود: این نکته را نباید از یاد برد که مردم همواره حضور دارند و نماد بارز آن هم بسیج به عنوان یک تشکل مردمی ولایتمدار مقتدر است که با کسی تعارف ندارد و برابر هر کسی که در مقابل ولایت قرار بگیرد می‌ایستد.

قلندرشریف تأکید کرد: این نکته بارز بسیج است که در هر عرصه به عنوان سرباز ولایت حضور پیدا می‌کند.
شهردار مشهد با اشاره به خدمات بسیج در دوران مختلف و عرصه‌های مختلف انقلاب افزود: از جمله جایگاه‌های مهم که بسیج درعرصه خدمت حضور پیدا می‌کند بسیج ادارات است.

{$sepehr_key_9750}

وی تأکید کرد: طوری انجام وظیفه کنید که با افتخار بگویید سرباز ولایت هستید. تعارف را باید در این جنگ نرم دشمن کنار گذاشت.
قلندرشریف در ادامه گفت: در شهرداری مشهدمقدس با عنوان یک ابرسازمان با ۳۰هزار پرسنل که شهر را سامان می‌دهد و هر لحظه آن در هر بخشی مدیریت بحران را طلب می‌کند، در آمادگی مطلق قرار داریم.

وی با بیان اینکه یک کارمند با نگاه شغلی و فارغ از انجام تکلیف نمی‌تواند ۲۴ساعت شبانه‌روز آماده خدمت باشد، خاطرنشان کرد: مسلما آنچه در این حوزه به ما کمک می‌کند، تفکر و روحیه بسیجی است. بسیج لشکر مخلص خداست که تعریف دقیق آن و تبیین وظایف آن در عرصه اجتماعی کاری دشوار است.

شهردار مشهدمقدس تأکید کرد: مردم باید آرامش داشته باشند و بدون دغدغه زندگی خود را دنبال کنند. رضایتمندی مردم بزرگ‌ترین پاداش خادمان مردم، بسیج و همه کسانی است که به مردم خدمت می‌کنند و ما نیز در شهرداری، خود را خادم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی می‌دانیم.