«منصوریان» دردسر جدید فولاد
بهمن نوری

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه فولاد خوزستان به طور یکطرفه تصمیم به قطع همکاری با علیرضا منصوریان را گرفته و تا زمانی که با این مربی تسویه حساب مالی نکند نمی‌تواند سرمربی جدیدی استخدام کند. بر اساس قوانین جدید آیین نامه سازمان لیگ، باشگاهی که با سرمربی خود در میانه فصل به صورت یکطرفه فسخ قرارداد می‌کند اگر سقف بودجه اش پر باشد نمی‌تواند سرمربی جدیدی جایگزین او کند و آن مربی هم تا پایان فصل اجازه همکاری با هیچ باشگاهی را نخواهد داشت.

با این تفاسیر باشگاه فولاد در شرایط فعلی مجبور است حکم برکناری منصوریان را صادر و توافق مالی انجام شده را برای سازمان لیگ ارسال کند تا بر اساس آن سقف بودجه اش برای استخدام سرمربی جدید مشخص شود.

قرارداد منصوریان ۱۲ میلیارد تومان برای یک فصل بوده که ۳۰ درصد آن به این مربی پرداخت شده است. از این رو هر چقدر باقی مانده از این مبلغ به منصوریان پرداخت شود مابقی ان دستمزد سرمربی جدید فولاد خواهد بود. این یعنی اینکه فولاد باید دنبال مربیانی باشد که حاضرند با ۷، ۸ میلیارد تومان در این باشگاه کار کنند. البته فولاد از جمله باشگاه‌هایی بود که خواهان افزایش سقف بودجه شد، اما کمیته ناظر بر قرارداد‌های حرفه‌ای در فدراسیون فوتبال این درخواست را رد کرد.

{$sepehr_key_9899}