سامانه یکپارچه خودرو فعال شد | چه کسانی امکان تغییر خودرو دارند؟

به گزارش شهرآرانیوز مهدی تقدسی با اشاره به اینکه سامانه یکپارچه خودرو باز شده است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان از شب گذشته ۶ شهریورماه (افراد متقاضیان مرحله دوم) که خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده، ضمن حفظ اولویت امکان انتخاب خودروی جدید را پیدا کرده اند.

وی افزود: البته مشتریان کرمان موتور و مدیران خودرو که تحویل خودرو‌های آن‌ها بعد از تابستان ۱۴۰۲ است نیز می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به تغییر خودروی خود اقدام کنند.

{$sepehr_key_9956}

مشتریان باید توجه داشته باشند اگر خودروی کرمان موتور را خریداری کرده اند فقط می‌توانند از میان محصولات این شرکت تغییرات را اعمال کنند و خریداران مدیران خودرو نیز به همین شکل فقط می‌توانند از میان محصولات تغییرات را انجام دهند.

وی گفت: از شرکت کرمان موتور چهار مدل خودروی جک J۴, J۷, S۳ , S۵ و از شرکت مدیران‌خودرو پنج خودروی آریزو ۶، FX، تیگو ۷، X۲۲ و X۵۵ برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. تحویل این خودرو‌ها حداکثر سه ماهه خواهد بود و به نوعی فروش فوق العاده محسوب می‌شود.

تقدسی تاکید کرد: پس از این مرحله نیز، ظرفیت موجود همه خودروسازان مجددا بررسی خواهد شد و بر مبنای آن مراحل آتی طرح یکپارچه خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس سامانه یکپارچه خودرو اضافه کرد: سامانه یکپارچه تا پنج شنبه شب ۹ شهریورماه باز است و متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

منبع: تسنیم