برگزاری جشنواره رزم‌نوازان نیروهای مسلح در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، مسوول اجرایی "جشنواره ترنم فتح" گفت: در این جشنواره  چهار گروه موزیک از یگان‌های مسلح استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد شرکت داشتند که نمایندگان استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از ادامه رقابت انصراف دادند و امروز مسابقه انتخابی منطقه شرق کشور بین تیم‌های خراسان رضوی و استان یزد برگزار می‌شود.

 

سرگرد مختار تقوایی افزود: یگان‌های شرکت کننده در این جشنواره در حضور داوران سرود گام دوم انقلاب و یک سرود انقلابی انتخابی را اجرا می‌کنند و هیات داوران یک تیم را برای شرکت در مرحله کشوری این مسابقه انتخاب می‌کنند.

 

وی ادامه داد: تیم منتخب به عنوان نماینده نیروهای مسلح منطقه شرق کشور فروردین یا اردیبهشت سال آینده با نمایندگان چهار منطقه دیگر کشور در تهران رقابت خواهد کرد. 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: نقش گروه‌های موزیک و رزم نواز در نیروهای مسلح همطراز سایر نیروهاست که با برنامه‌های خود روحیه دلاوری، مردانگی، غیرت و میهن دوستی را در یگان‌ها تقویت می‌کنند.

 

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده افزود: انقلاب اسلامی ایران با جان فشانی‌های سربازان این مرز و بوم و رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب به رغم همه توطئه‌های دشمنان و بد خواهان وارد چله دوم عمر پر برکت خود شده‌ است در حالی که دشمنان در طول چهل سال گذشته از هیچ توطئه و نامردمی و بی رحمی برای به زانو در آوردن انقلاب کوتاهی نکردند.

 

در این مراسم گروه‌های شرکت کننده در حضور هیات داوران به اجرای موزیک پرداختند.