طرح نظارتی بر بازار مشهد ویژه اربعین تا ۳۱شهریور ادامه دارد | محکومیت ۵هزارمیلیاردریالی اصناف
طنین همتی

سیدمرتضی مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: طرح نظارتی ویژه اربعین و ایام پایانی ماه صفر به منظور ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران در راستای اجرای هرچه با شکوه‌تر مراسم اربعین با حضور رؤسای شعب گشت سیار تعزیرات حکومتی به همراهی بازرسان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و اتاق اصناف تا ۳۱شهریور ادامه دارد.  

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی افزود: در این طرح نظارتی اولویت نظارت با مراکز خدماتی از جمله پایانه‌های مسافربری، مراکز فروش بلیت هواپیما و قطار، دفاتر خدمات مسافرتی و واحد‌های صنفی است.  

{$sepehr_key_10012}

مدنی گفت: از ابتدای شروع طرح نظارتی تاکنون تعداد ۶۰واحد صنفی موردبازرسی قرار گرفته که تعداد ۲۲واحد متخلف با ارزش محکومیت ۵میلیاردو۱۳۹میلیون ریال شناسایی و برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.  

وی با بیان اینکه نظارت بر کالا‌ها و خدمات پرمصرف در این ایام نیز در دستورکار خواهدبود، افزود: در راستای برخورد با تخلفات کالا و خدمات، از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۰هزار و۲۷۰فقره پرونده با میزان محکومیت مبلغ ۵هزار میلیاردو۸۰۷میلیون ریال در شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است.  

این مقام مسئول از مردم استان درخواست کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی با اعلام گزارش به تلفن۱۲۴ و سامانه Tzirat135.ir رسیدگی به شکایت‌های مردمی، این اداره کل را مطلع سازند تا با قید فوریت با متخلف برخورد قانونی صورت پذیرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی همچنین از افتتاح ساختمان جدید اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان قوچان خبرداد و گفت: این پروژه که در سال گذشته کلنگ خورد به همت مسئولان سازمانی و استانی در هفته دولت امسال افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ساختمان تازه تأسیس تعزیرات حکومتی قوچان با متراژ ۲۳۱مترمربع در دو طبقه ۱۳۰مترمربعی ساخته شده است.