مدیران اقتصادی شهرداری باید ریسک‌پذیر باشند
بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، مجید دبیریان در جلسه مدیران شهری و سرمایه گذاران حوزه ساختمانی در هتل همای مشهد اظهار کرد: کمیته رفع موانع به منظور تسریع در رفع مشکلات و معضلات سرمایه‌گذاران و مدیریت شهری ایجاد شده و تاکنون نتوانسته انتظارات ما را برآورده کند.

وی عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌های ما برای انتخاب شهردار مشهدمقدس موضوع توانایی شهردار جدید در راستای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران بود که در این زمینه قلندرشریف دارای تجربه زیادی است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در حوزه اقتصادی ریسک‌پذیری است، گفت: معاونت اقتصادی شهرداری مشهدمقدس به عنوان پیشانی عملیاتی اقتصاد مدیریت شهری باید توانایی بررسی و قبول ریسک در فعالیت‌های خود را داشته باشد.

وی افزود اقتصاد حاکم بر کشور و شهر مشهد ایجاب می‌کند که مدیران اقتصادی به سوی بررسی‌های تخصصی رفته و از توانایی تمامی سرمایه‌گذارانی که شرایط یاری رساندن به مدیریت شهری را دارند، استفاده کنیم.

دبیریان با اشاره به تعامل ویژه با دستگاه‌های نظارتی عنوان کرد: برخی از مشکلات ناشی از ایرادات دستگاه‌های نظارتی است و بسیاری از این مشکلات با وورد صحیح به ماجرا قطعا قابل حل خواهد بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: امروز برای انجام فعالیت اقتصادی اگر شورا یا معاون اقتصادی حساسیت و دقت کافی نداشته باشد، پروژه‌ای شروع می‌شود و بعد از یکی دو سال دچار مشکل خواهد شد.

{$sepehr_key_10140}