به زودی احداث ۲۵ هزار واحد ملکی جدید برای کارکنان نیروی زمینی ارتش آغاز می‌شود
هیوا سمیعی

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی در حاشیه بازدید از پروژه ۸۰۰ واحدی مهر ولایت قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق عنوان کرد: ضمن ارتقای آمادگی رزمی و بالا بردن امنیت مناطق مرزی، معیشت کارکنان و هم‌رزمان از دغدغه‌های همیشگی مسئولان نزاجا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف محوری نیروی زمینی معیشت و خانه‌دار کردن پرسنل است، افزود: نیروی زمینی در سال‌های اخیر در راستای بهبود وضع معیشت کارکنان خود، ساخت منازل سازمانی را در دستور کار خود قرار داد.

معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل نزاجا ادامه داد: ساخت بیش از ۷۰۰۰ واحد منزل سازمانی و تحویل به کارکنان، بیش از ۸۴۰۰ پروژه در حال ساخت و بازسازی بیش از ۱۲ هزار واحد غیرقابل استفاده از اقدامات صورت گرفته توسط معاونت مهندسی نیروی زمینی ارتش در سالیان اخیر بوده است.

{$sepehr_key_10225}

ارجمندی خاطرنشان کرد: در همین راستا ۱۸۰ واحد منزل سازمانی در تربت جام و ۲۸۸ واحد منزل سازمانی در تربت حیدریه با پیشرفت ۶۰ درصدی در دست اقدام است که یکی از اهداف سفر اخیر به مشهد مقدس اطمینان از روند پیشرفت پروژه‌های فوق بوده است.

وی یادآور شد: انشاالله به زودی ۷۵۰ واحد سازمانی در شهر‌های تهران، شیراز، شاهرود و ارومیه افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد. به فضل خداوند و عنایت مقام معظم رهبری انشاالله به زودی احداث ۲۵ هزار واحد ملکی در راستای طرح کوثر و اقدام ملی مسکن شروع خواهد شد.