رکوردشکنی "آیرون من" مشهدی در رشته سه‌گانه + ویدئو
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، سجاد ظفریان، ورزشکار مشهدی که چند سالی می‌شود در رشته سه‌گانه فعالیت می‌کند برای حضور در مسابقات آسیایی ترکیه و نیز با هدف شناساندن این رشته ورزشی به عموم مردم، رکورد جدیدی را در این رشته ثبت کرد. این ورزشکار پیش از این در رشته‌های سه‌گانه و دوگانه چندعنوان قهرمانی کشور را هم در کارنامه دارد و امیدوار است با حمایت مسئولان بتواند یک اسپانسر برای مسابقات بین‌المللی ترکیه پیدا کند و در این دوره به‌عنوان نماینده ایران شرکت کند.
{$sepehr_key_10386}
رشته سه‌گانه که شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دوومیدانی می‌شود یکی از رشته‌های همگانی است که هرساله مسابقات جهانی جذابی هم دارد. ظفریان در این برنامه موفق شد ابتدا ۱۹۰۰متر شنا، ۹۰کیلومتر رکاب‌زدن و در پایان ۲۱کیلومتر دویدن را در مدت زمان ۵ساعت و ۱۰دقیقه به ثبت برساند. این ورزشکار به‌عنوان اولین ورزشکار خراسانی موفق شد این رکورد را ثبت کند.

ظفریان درخصوص برنامه‌ای که اجرا کرد به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: هدف من معرفی و شناساندن این رشته به عموم مردم بود و می‌خواستم بگویم ورزش سنگینی مثل سه‌گانه علاوه بر آمادگی جسمانی زیاد نیازمند آمادگی ذهنی و قدرت منتال بالایی هم هست و با قدرت ذهن می‌توان این کار سخت و سنگین را انجام داد.

وی در پایان گفت: چند ماه دیگر مسابقات آسیایی در کشور ترکیه برگزار می‌شود و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که با حمایت مسئولان و اسپانسر‌ها بتوانم در این مسابقات شرکت کنم.

{$sepehr_media_827111_600_400}