تقدیر شهردار نجف از خدمات خالصانه پاکبانان مشهدی در نجف

به گزارش شهرآرانیوز،  عدی عبدالصاحب طویر در حاشیه خداقوت به خادمان اعزامی مشهد گفت: درحقیقت پاکبانان شهرداری مشهد بسیار جدی و خالصانه کار می‌کنند و به تمام تفاهم نامه‌ها تاکنون عمل کرده و طبق بررسی‌های صورت گرفته، عملکرد آن نسبت به شهرداری‌های دیگر بسیار بهتر بوده است.

وی اظهار کرد: در خدمت زائران امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) از عراق و کشور‌های مختلف به خصوص زائرین جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: مجموعه‌ای از پاکبانان شهرداری مشهد و تهران در حال خدمت رسانی به زائرین در شهر نجف هستند. درحقیقت پاکبانان شهرداری مشهد بسیار جدی و خالصانه کار می‌کنند و به تمام تفاهم نامه‌ها تاکنون عمل کرده و طبق بررسی‌های صورت گرفته، عملکرد آن نسبت به شهرداری‌های دیگر بسیار بهتر بوده است.

شهردار نجف اشرف بیان کرد: باتوجه به افزایش هرساله میلیونی زائرین، بایستی ماشین آلات و پاکبانان بیشتری از سایر شهرداری‌ها به سمت این شهر مشرف شوند تا خدمات مطلوبتری به زائرین ارائه شود.

عبدالصاحب طویر خاطرنشان کرد: هرساله بیش از پنج میلیون زائرین ایرانی به نجف مشرف می‌شوند که نظیر آن وجود ندارد. خدمات رسانی در اطراف حرم توسط پاکبانان و ماشین آلات در حال انجام است و خیابان اصلی از دو لاین به چهار لاین افزایش یافت و راه ارتباطی این شهر از قسمت ورودی شمالی به شهر کربلا است.

وی اضافه کرد: شهرداری مشهد بیش از ۶۰۰ پاکبان و ۳۲ خودرو را برای نظافت به سه صورت سه شیفت در اختیار ما قرار داده است و در قسمت شهرداری قدیم ۱۶ خودرو جمع آوری زباله در سه شیفت کاری و در خیابان‌های اصلی شهر ۱۸۰ خودرو جمع آوری زباله و۴۰ خودرو بازوغلطان درحال جمع آوری زباله هستند.

شهردار نجف اشرف تصریح کرد: درحقیقت این گردهمایی بسیار زیبا در عین حال بسیار سخت است، اما برای ما بسیار مفرح بوده و از خداوند میخواهم توفیق و طول عمری عنایت کند تا در خدمت زائرین باشیم.