مهاجم سابق لیورپول و میلان در ناتینگهام فارست!

به گزارش شهرآرانیوز، ، در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی دیووک اوریگی با انتقال قرضی برای یک فصل از میلان به ناتینگهام فارست پیوست.

{$sepehr_key_10544}

این باشگاه انگلیسی در تایید جذب بازیکن سابق لیورپول نوشت:"ناتینگهام فارست از امضای قرارداد با دیووک اوریگی خوشحال است. این مهاجم با انتقالی قرضی برای یک فصل از میلان وارد می‌شود. "

ابن بازیکن ۲۸ ساله، طی ۸ سال حضور در لیورپول، تجربه ۱۷۵ بازی در لیگ برتر انگلیس را داشته است.

اوریگی با تیم تحت هدایت یورگن کلوپ، یک جام حذفی، یک جام اتحادیه و یک قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و همچنین در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹-۲۰۱۸ موفق به گلزنی شد.

پیش از انتقال اوریگی به میلان، کلوپ پس از برد مقابل اورتون در فصل گذشته در مورد این بازیکن گفته بود: "دیووک اسطوره لیورپول است و تا ابد هم خواهد بود! شاید اوریگی همیشه در لیست تیم قرار نگیرد که نکته عجیبی هم هست، اما هرگاه لازم باشد آماده کمک به تیم است. "

اوریگی که در دوران حضورش در آنفیلد به صورت قرضی در لیل و وولفسبورگ حضور داشت، تابستان گذشته به میلان نقل مکان کرد و ۳۶ بازی در تمام رقابت‌ها با پیراهن این تیم انجام داد.

راس ویلسون، مدیر ورزشی باشگاه ناتینگهام فارست درباره جذب این بازیکن گفت:"دیووک به لیگ برتر باز می‌گردد تا قدرت بیشتری به تیم ما اضافه کند. می‌خواستیم گزینه‌های تهاجمی تیم را تقویت کنیم و دیووک مطمئناً به ما در انجام این کار کمک می‌کند. مشتاقانه منتظر استقبال او در خانه خود در ترنت‌ساید هستیم. "

منبع: ورزش سه