سید حسین حسینی از تیم المپیک انصراف می‌دهد؟
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که دلایل متعددی از سوی رسانه‌ها درباره دعوت نشدن از سید حسین حسینی به اردو تیم ملی بزرگسالان به گوش می‌رسند وبرخی مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی را به خاطر گرایش به محمدرضا اخباری در این ماجرا موثر می‌دانند، در عین حال شنیده‌ها حکایت از احتمال انصراف دروازه‌بان استقلال از حضور در تیم المپیک ایران دارد و گفته می‌شود ملی‌پوش سابق استقلالی قصد ندارد در تیم المپیک هم حضور یابد.
{$sepehr_key_10626}
سید حسین حسینی ظاهرا توقع داشته در فهرست تیم ملی بزرگسالان قرار بگیرد، اما بعد از معرفی اسامی مشخص می‌شود که نام او در بین این نفرات نیست و به همین دلیل حسینی که انتظار داشته لااقل نامش درمیان گزینه‌های دروازه‌بانی تیم ملی به چشم بخورد و امیر قلعه نویی مزد زحمات او در استقلال را با دعوت به تیم ملی بدهد، اما چنین اقدامی از سوی سرمربی تیم ملی انجام نشده تا دلخوری دروازه‌بان استقلال را از ارکان تیم ملی که در تصمیم گیری برای تیم النمپیک نیز تاثیر گذارند، به همراه داشته باشد.

با توجه به اینکه اردوی تیم ملی تا قبل از شروع اردوی تیم المپیک به پایان می‌رسیده حسینی منعی برای حضور در تیم ملی نداشته، اما سرمربی تیم ملی نام او را حذف کرده تا چنین برداشت شود که شاید به خاطر استراحت دادن به سید حسین حسینی چنین تصمیمی از سوی سرمربی تیم ملی گرفته شده که این موضوع صحت ندارد.

این ماجرا سبب شده احتمال کناره گیری سید حسین حسینی از تیم المپیک ایران قوت بگیرد و دروازه‌بان استقلال طی صحبتی با رضا عنایتی دلایل خود برای همراهی نکردن تیم المپیک را عنوان کرده و از این تیم کنار بکشد.  

اگر حسینی چنین تصمیمی اتخاذ کند برنامه‌های فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک برای اعزام تیمی که شانس کسب مدال خواهد داشت، برهم خواهد خورد.