آمادگی تمامی واحدهای اقامتی رسمی مشهد برای پذیرائی از زائران دهه پایانی صفر
علی صمدی جوان

محمود مادرشاهیان در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به ایام عزاداری پیش رو عنوان کرد: تمامی واحدهای اقامتی رسمی مشهد شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرها از یکم شهریور پذیرای مسافران گرامی بوده اند و تا پایان تعطیلات نیز خدمت رسانی ها ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی ۵۰ تا ۵۵ درصد هتل‌‎ها رزرو بوده و بخشی از آن‌ها اشغال هستند. تمام تلاش خود را برای افزایش سطح اشغال به کار گرفتیم و پیش‌بینی کردیم بتوانیم سطح اشغال را به ۹۰ درصد و بیشتر برسانیم. تمام واحدهای اقامتی ما آماده هستند و امیدواریم بتوانیم با تسهیلاتی که برای زائران قائل شدیم به هدف خود برسیم.

{$sepehr_key_10767}

مادرشاهیان اضافه کرد: جامعه هتلداران تمام تلاش خود را می‌کند تا هم ماندگاری زائر را افزایش دهد و هم تسهیلاتی در زمینه قیمت قائل شود که بتوانیم تا پایان سال زائر بیشتری داشته باشیم.

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قیمت‌ها را بر مبنای سال ۱۴۰۱ اعلام کردیم و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه افزایش قیمتی در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانسراها نداشتیم. همه را متقاعد کردیم تا قیمت‌ها را برای جذب زائر و با توجه به وضعیت اقتصادی زائران، در رنج قیمتی سال ۱۴۰۱ نگه داشته و افزایشی نداشته باشیم تا سطح اشغال واحدهای اقامتی را افزایش دهیم.