محدودیت‌های ترافیکی راه‌های کشور در روز‌های تعطیل پیش رو اعلام شد (۱۴ شهریور ۱۴۰۲)

به گزارش شهرآرانیوز، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت۱۲ دوشنبه۱۳شهریور تا ساعت۶صبح یکشنبه ۱۹شهریور از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است.

برپایه این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۴ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه تا پنجشنبه در مورخ‌های ۱۳ تا ۱۶شهریور از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۴ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه(۱۷ و ۱۸ شهریور) از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

این گزارش حاکی است در محور هراز نیز تردد همه وسایل‌نقلیه (به استثنای خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت۱۴ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه (۱۷ و ۱۸ شهریور) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

{$sepehr_key_11077}

بر اساس این گزارش، در محور کندوان نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و برعکس همچنان ممنوع اعلام شده است.

در محور هراز، تردد تریلر‌ها همچنان ممنوع بوده و تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت (به استثنای خودرو‌های حامل مواد سوختنی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۴ و ۱۵ شهریور) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه (۱۷ و ۱۸ شهریور) از این محور ممنوع است.

بر این اساس، تردد خودرو‌های کامیون و تریلر (به استثنای خودرو‌های حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه ۱۴ شهریور در محور آستارا- اردبیل و برعکس ممنوع است.
همچنین تردد خودرو‌های کامیون و تریلر (به استثنای خودرو‌های حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت هشت تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۷ شهریور) در این محور ممنوع اعلام شده است.

گفتنی است تردد خودرو‌های کامیون و تریلر (به استثنای خودرو‌های حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه ۱۴ شهریور در محور قدیم رشت- قزوین و برعکس ممنوع خواهد بود.

از سویی، تردد خودرو‌های کامیون و تریلر (به استثناء خودرو‌های حامل موادسوختی و فاسدشدنی) از ساعت هشت تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و جمعه (۱۵ و ۱۷ شهریور) در این محور ممنوع اعلام شده است.

لازم به ذکر است اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها بوده و درصورتی که وضعیت ترافیک عادی باشد، با انجام هماهنگی این محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین