جنگ نکونام و خطیر علنی شد| وعده افشاگری سرمربی علیه مدیرعامل
رضا حمیدی
گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که همه نگاه‌ها به سمت اردوی تیم ملی بود و تعطیلی لیگ برتر توجه اهالی فوتبال را به سمت امیرقلعه‌نویی و شاگردانش کشانده بود، حضور علی خطیر در یک برنامه زنده تلوزیونی حاشیه‌های تازه را برای باشگاه استقلال به وجود آورد.


مدیرعامل باشگاه استقلال که از هفته‌ها قبل وعده کرده بود گفتگو با میثاقی بنشیند، دوشنبه شب به برنامه رفت و به سوالات این مجری پاسخ که در نهایت اظهارات او باعث به وجود آمدن تنش‌های تازه در استقلال شد.
{$sepehr_key_11119}
خطیر در این برنامه آشکارا جواد نکونام را تهدید کرد که اگر خارج از چوب وظایف تعریف شده اظهار نظر کند قطعا با برخورد انضباطی از سوی باشگاه مواجه می‌شود. خطیر این جمله را وقتی به زبان آورد که جواد نکونام اظهارات او درباره جدایی برخی بازیکنان را که گفته شد با موافقت او بوده، تایید نکرد.

تهدید نکونام توسط خطیر، اما هیچ تاثیری در سیاست‌های جوادنکونام ایجاد نکرده است و سرمربی استقلال بلافاصله بعد از اظهارات خطیر وعده کرد با حضور در این برنامه پاسخ مدیرعامل باشگاه استقلال را بدهد و درباره برخی اتفاقات از جمله جدایی بازیکنان شفاف سازی کند.

به این ترتیب حالا حالا نباید منتظر آشتی نکونام و خطیر بود و این دعوا همچنان میان مدیریت استقلال و سرمربی این تیم ادامه خواهد داشت.

البته با توجه به بی میلی کیومرث هاشمی که وزیر پیشنهادی دولت برای ریاست بر وزارت ورزش و جوانان است بعید است که عمر خطیر به پایان فصل برسد و هیچ بعید نیست که بعد از انتخاب هاشمی پایه‌های مدیریت خطیر در استقلال به سرعت سست شود و فرد جدیدی به جای او بر این مسند تکیه زند.