پیش‌بینی ترافیک سنگین در محور‌های ورودی به مشهد در روز جمعه (۱۷ شهریور ۱۴۰۲) | آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس‌راه برای دهه پایانی صفر
هیوا سمیعی

سرهنگ حسین میش‌مست در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های خراسان رضوی در تعطیلات پایان هفته عنوان کرد: پس از تعطیلی ادارات در روز گذشته، خروجی‌های شهر مشهد ترافیکی‌های سنگینی به خصوص در مسیر‌های شمالی و مسیر مشهد به نیشابور پشت‌سر گذاشت.

وی افزود: امروز ترافیک اکثر محور‌ها روان و عادی گزارش شد، البته در محور‌های زیارتی استان همانند گناباد به کاخک، کاشمر، فیض‌آباد و بجستان به دلیل تردد زائران پیاده، حرکت خودرو‌ها به کندی انجام می‌شد که در حال حاضر به شکل عادی خود بازگشته است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: همچنین حرکت ۱۵ کاروان پیاده در جنوب و شرق خراسان رضوی از روز گذشته گزارش شده که در مسیر‌های منتهی به مشهد برای دهه پایانی صفر در حال حرکت هستند.

میش‌مست اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است که در روز جمعه مبادی ورودی به مشهد با ترافیک سنگینی مواجه باشد.

{$sepehr_key_11323}

وی تصریح کرد: بیشترین تمرکز ما در هفته آتی است که پس از اربعین، کار و خدمت‌رسانی در خراسان رضوی آغاز خواهد شد. زائران در قالب کاروان‌های زیارتی، پیاده و با خودروی شخصی خود در دهه پایانی صفر عازم مشهد خواهند شد که احتمالا در مسیر‌های منتهی به مشهد ترافیک سنگینی را خواهیم داشت.

میش‌مست خاطرنشان کرد: پلیس راه خراسان رضوی از امروز تا پایان ماه صفر آمادگی صد درصدی دارد، اما کار ما از ۲۰ شهریور ماه آغاز خواهد شد. ترافیک‌های سنگین و نیمه‌سنگین در مسیر‌های منتهی به مشهد همکاری نیرو‌های پلیس را تا پاسی از شب می‌طلبد.

وی افزود: قطعا از توان گشت‌های خود به شکل صد درصدی استفاده خواهیم کرد. سایر ادارات و ارگان‌ها مانند اداره‌کل راهداری، هلال احمر، اورژانس و خودرو‌های دهداری را نیز مجاب کرده‌ایم که در مسیر‌های پر ترافیک به ما کمک کنند.