آلان کاروالیو کیست؟ | مهاجم برزیلی- چینی در رادار پرسپولیس
هیوا سمیعی

به گزارش شهرآرانیوز، آلن داگلاس بورخس د کاروالیو، که با نام آلن کاروالیو متولد ۱۰ ژوئیه ۱۹۸۹ شناخته می‌شود، یک فوتبالیست دوملیتی برزیلی - چینی است که به عنوان مهاجم بازی می‌کند و به عنوان بازیکن آزاد بدون باشگاه باقی مانده است.

کاروالیو سابقه بازی در تیم‌های فلومیننزه، ردبول زالتسبورگ، گوانگ‌ژو اورگراند، تیانجین تیان‌های و بیجینگ گوان را در کارنامه خود دارد.

این مهاجم ۳۴ ساله پس از جام جهانی فوتبال نوجوانان در سال ۲۰۰۷ توسط مدیران باشگاه لوندرینا به فلومیننزه پیشنهاد شد و به استخدام آن در آمد.

از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که سرخپوشان پایتخت در در حال مذاکره با این مهاجم برزیلی - چینی برای تکمیل خط حمله خود هستند.

{$sepehr_key_11487}

کاروالیو در لیگ چین به طور مجموع ۱۱۷ بازی انجام داده که ۵۳ گل به ثمر رسانده و در ۲۵ گل تاثیر مستقیم داشته است. او همچنین در لیگ اروپا در ۲۱ بازی به میدان رفته که آمار ۱۳ گل و ۹ پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرده است.

کاروالیو در فصل ۲۳-۲۰۲۲ در مجموع ۵ بازی برای فلومینزه به میدان رفته و ۲ گل نیز به ثمر رسانده است. این بازیکن در ۲ سال اخیر اکثرا به دلایل فنی و مصدومیت از لیست فلومینزه خط خورده است.