رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: فاز یک خط سه قطار شهری مشهد به باب‌الجواد(ع) می‌رسد
مائده مومن حقیقی

 به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان امروز، ۱۹ شهریورماه، در آیین رونمایی از ۱۲۵ دستگاه ون و ۲۵ دستگاه اتوبوس که در عرصه صبحگاه سابق ارتش برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در شورای ششم حمل و نقل عمومی بوده که در این راستا راهبرد‌هایی را پیش گرفتیم. خوشبختانه سال گذشته تعدادی اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد اضافه شد و امروز با عنایت وزیر کشور از ۲۵ اتوبوس و ۱۲۵ ون رونمایی شد.

وی افزود: ون‌ها برای مناطقی که مسافر کمتری دارند استفاده می‌شود چرا که هزینه‌های اتوبوس بسیار بالاست و ون‌ها علاوه بر ارائه خدمات هزینه کمتری نیز در بر دارد، امید بتوانیم در راستای گسترش این امر قدم برداریم.

{$sepehr_key_11822}

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: بهره‌برداری خط ۳ قطار شهری عنایت دولتی می‌طلبد چرا که مترو هزینه‌های بسیاری دارد. یکی از اولویت‌های ما امتداد فاز یک این خط قطار شهری از مبدا پایانه مسافربری به باب‌الجواد(ع) است که با قول و حمایت وزیر کشور راه‌اندازی کنیم که مجاوران و زائران به زیارت نائل شوند.

موحدیان با تاکید بر پیگیری‌های بیشتر در حوزه حمل و نقل عمومی، بیان کرد: سیاست ما بر این است که خودرو‌های شخصی و حجم ترافیک نیز کاهش یابد و امید است با همکاری همه شهری پاک داشته باشیم.

وی درخصوص اتوبوس‌ها و خودرو‌های برقی گفت: موضوع اتوبوس و شخصی‌های برقی در حال پیگیری است، اما اطلاعات دقیقی ندارم.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز ۱۲۵دستگاه ون و ۲۵دستگاه اتوبوس با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در مشهد رونمایی شد.