لطف بزرگ فدراسیون به سپاهان اصفهان
بهمن نوری

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه سپاهان چند هفته ای است که نتوانسته قرارداد عیسی آل کثیر و دابو هافبک بورکینافاسویی خود را ثبت کند و در تمام این مدت در حال رایزنی با فدراسیون بوده تا بتواند راهی برای این کار پیدا کند.

{$sepehr_key_11947}

اگرچه منصور قنبرزاده به عنوان رئیس کارگروه ناظر بر سقف قراردادها سخت جلوی سپاهان ایستادگی کرده است. در همین راستا نیز سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور با شکایت از سپاهان خواستار رسیدگی به تخلفات این باشگاه در عدم رعایت سقف بودجه شدند.

تازه ترین خبر حاکی از آن است که فدراسیون در اقدامی جدید به باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان اعلام کرده که می توانند نام یک بازیکن خارجی را بدون در نظر گرفتن سقف قرارداد در لیست آسیایی خود اضافه کنند. اقدامی که در واقع فقط به باشگاه سپاهان کمک می کند تا نام دابو هافبک بورکینافاسویی را به لیستش اضافه کند تا حدال در لیگ قهرمانان بتواند از او استفاده کند.

دابو تحت قرارداد باشگاه سپاهان است و حتی ۳۰ درصد قراردادش را دریافت کرده است اما با این حال تا زمانی که کمیته انضباطی تکلیف سپاهان را مشخص نکرده این باشگاه اجازه ثبت نام دابو را در لیست داخلی خود برای بازی های لیگ برتر ندارد.