پل‌های شهید میرزایی و دهرود مشهد ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ افتتاح خواهد شد
مریم دهقان

مجید نژاد حسین در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: عملیات ساخت پل دهرود و عملیات ساخت دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی به دلیل وجود برخی از مشکلات، جلسات متعددی با حضور مسئولان شهری و کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مصوب شد تا ۲۲ بهمن این دو پروژه عمرانی به بهره برداری برسد.

نژادحسین بیان کرد: بودجه تقریبی دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی حدود ۸۰میلیارد تومان و بودجه پل دهرود حدود ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده که بودجه‌های هر دو پروژه تخصیص داده شده است تا مشکلی برای پیشرفت عملیات وجود نداشته باشد.

وی افزود: چنین پروژه‌هایی که نقش مهمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر مشهد دارند نباید به خاطر بودجه به تعویق بیفتد و با شارژ حداقلی می‌توانند به ثمر برسند.

عضو شورای شهر مشهد تاکید کرد: تابلو‌های روزشمار این پروژه‌ها نیز با تصویب شورای شهر از امروز نصب شده و از فردا با محوریت تاریخ تعیین شده در ۲۲بهمن ۱۴۰۲ فعال خواهد شد. 

گفتنی است عملیات ساخت پل دهرود از آذرماه سال گذشته و عملیات ساخت دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی واقع در بزرگراه شهید چراغچی نیز از مهرماه سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.

{$sepehr_key_12102}