پرواز‌های فوق العاده به مشهد کفاف انبوه زائران را نمی‌دهد | اختصاص ۹ پرواز ویژه در مسیر تهران - مشهد
علی صمدی جوان

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها حجم سفر از اقصی نقاط کشور و البته برخی کشور‌های همسایه به مشهد بسیار بالاست و تامین وسایل حمل و نقل برون شهری به ویژه در بخش ناوگان هوایی کشور با چالش رو به رو شده است.

زائران بسیاری خواهان سفر به مشهد هستند و شرایط برخی از آنان به گونه‌ای نیست که بتوانند به صورت زمینی یا ریلی مشرف شوند و انتخاب هواپیما، منطقی‌ترین گزینه برای این مسافرت است.

کمبود شدید پرواز به مقصد مشهد و پر شدن ظرفیت‌های موجود سبب شد تا شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما) اعلام کند تا ۲۵ شهریور سال جاری و همزمان با ایام شهادت امام رضا (ع)، ۹ پرواز فوق العاده از تهران به مشهد برقرار نماید. این شرکت اعلام کرده است متقاضیان می‌توانند بلیت را با نرخ مصوب یک میلیون و ۳۱۴ هزار تومان تهیه کنند.

پرواز‌های فوق العاده به مشهد نیز کفاف انبوه زائران را نمی‌دهد

بررسی درگاه فروش اینترنتی این شرکت هواپیمایی نشان می‌دهد تنها ۲ پرواز از مجموع پرواز‌های یاد شده باقی مانده است و تمامی بلیت‌های سفر زیارتی مشهد به فروش رفته است.

اینک باید منتظر تدبیر سازمان هواپیمایی کشوری برای جبران کمبود وسیع هواپیما و بلیت‌های آن در روز‌های اخیر بمانیم که آیا این مشکل حل خواهد شد یا بسیاری از زائران به مشکل برخواهند خورد.  

{$sepehr_key_12195}