ارائه خدمات درمانی رایگان در دارالشفای امام (ع) در ایام پایانی ماه صفر
رضا نوایی

دکتر مهدی سلطانی‌فر در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: این مؤسسه به مناسبت بزرگداشت ایام رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) با هدف میزبانی کریمانه از زائران حرم مطهر رضوی به ویژه زائران پیاده این آستان مقدس، در سه روز پایانی ماه صفر همزمان با ۲۳ تا ۲۵ شهریور ماه در دارالشفای امام (ع) به صورت رایگان آماده خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به عموم بیماران است.

وی ادامه داد: این خدمات رایگان شامل ویزیت پزشک عمومی، خدمات اورژانس، تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی و اورژانس دندانپزشکی می‌شود.

{$sepehr_key_12517} 
او به فعالیت داراشفای امام (ع) در دوربرگردان شیخ طوسی حرم مطهر رضوی اشاره کرد و افزود: این مرکز درمانی با مشارکت نیرو‌های خادمیار شهر بهشت و استان‌های مختلف کشور در روز‌های پایانی ماه صفر به دلدادگان امام هشتم (ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

دکتر سلطانی‌فر با تأکید بر افزایش چشمگیر تعداد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی، آمبولانس‌ها و نیرو‌ها از ۲۲ ام تا ۲۶ ام شهریور ماه در اماکن متبرکه رضوی تصریح کرد: پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی نیز در روز‌های پایانی ماه صفر همچون دیگر ایام سال به صورت شبانه‌روزی و رایگان پذیرای بیماران اورژانسی زائر و مجاور هستند.

شایان ذکر است، مرکز فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی از طریق تماس با شماره داخلی ۲۴۲۴ و شماره عمومی ۳۲۰۰۲۴۲۴، در تمام ساعات شبانه‌روز در ایام پایانی ماه صفر آماده ارائه خدمات به بیماران اورژانسی در این آستان مقدس است.