برپایی ۳۱ پایگاه سلامت در مسیر‌های ورودی مشهد تا حرم رضوی در روز‌های پایانی ماه صفر

به گزارش شهرآرانیوز، رییس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد با بیان این مطلب تصریح کرد: روز پنجشنبه افزود: در این پایگاه‌ها خدمات پزشکی، پرستاری، تزریقات، مشاوره تغذیه، اندازه گیری و کنترل قند خون و فشار خون ارائه می‌شود.

دکتر فریدرضا صحی‌زاده ادامه داد: پزشکان، پرستاران و مراقبان سلامت با تجربه خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) در این پایگاه‌های سلامت حضور دارند و از تجربه کافی در جهت اجرای هرچه بهتر مأموریت ویژه این ایام خاص برخوردار هستند.

رییس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر مشهد با بیان اینکه در محدوده حرم مطهر رضوی پنج پایگاه سلامت فعال است، گفت: فعالیت پایگاه‌های سلامت اطراف بارگاه منور رضوی به صورت شبانه‌روزی است.

{$sepehr_key_12573}

دکتر صحی‌زاده افزود: در این ایام تمامی نیرو‌های مراکز بهداشت مناطق ۵ گانه مشهد با توجه به شیفت‌بندی‌های صورت گرفته در حال خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران امام رضا (ع) هستند و متناسب با مهارت و تخصص خود در بخش‌های مختلف حوزه سلامت خدمات‌رسانی می‌کنند.

رییس مرکز بهداشت منطقه ثامن مشهد گفت: از تمامی زائران و مجاوران امام هشتم (ع) تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی آن را به شماره تلفن‌های ۱۹۰ و ۱۹۱ ستاد دهه پایانی ماه صفر دانشگاه علوم پزشکی مشهد و یا شماره ۰۵۱۳۷۰۴۵ کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر اطلاع رسانی کنند و بلافاصله رسیدگی خواهد شد.

منبع: دانشگاه علوم پزشکی مشهد