استقرار کتابخانه‌های سیار در مبادی ورودی مشهد و شهرستان‌ها
نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم زره‌ساز امروز، ۲۳ شهریورماه، در هفتمین نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر استانداری خراسان رضوی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: طرح مبدا تا مبدا در حال پیگیری بوده و کانون پرورش فکری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۱۰۰ کتابخانه در سراسر کشور داریم، بسیاری از کودکان و نوجوانان که در مسیر تشرف با حرم و امام هشتم (ع) آشنا می‌شوند، ادامه برنامه را در شهر‌های خودشان انجام خواهند داد. در مسیر هشتم طرح پویش کلی بود که بالغ بر ۶ میلیون بازدیدکننده داشت.

زره‌ساز گفت: در مبادی ورودی مشهد و شهرستان‌ها کتابخانه‌های سیار مستقر هستند. پویش به تو از دور سلام سه روز پیش از طریق برنامه شاد برگزار شد که تمام کتابخانه‌دارها، دانش‌آموزان و اعضا به این پویش پیوستند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی اضافه کرد: فراخوان سوگواره فرهنگی، هنری و ادبی در خصوص پیاده‌روی اربعین و امام هشتم (ع) در حال برگزاری است و کودکان و نوجوانان آثار خود در خصوص اربعین و زیارت امام هشتم (ع) را در نرم‌افزار شاد ارسال می‌کنند.

{$sepehr_key_12591}