۲۰۳ گوشی هوشمند سرقتی در مرز دوغارون کشف شد

به گزارش شهرآرانیوز سردار مجید شجاع با بیان اینکه کارشناسان ارزش گوشی‌های تلفن هوشمند سرقتی را ۱۶ میلیارد و ۶۹۳ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این ارتباط مرزبانان ضمن توقیف خودروی مربوطه، متهم را به همراه گوشی‌های مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند.

وی خاطرنشان کرد: گوشی‌های سرقتی تحویل اداره آگاهی می‌شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان در راستای جلوگیری از سرقت و قاچاق اموال هموطنان اذعان کرد: مرزبانان استان همواره در راستای مقابله با قاچاقچیان تلاش می‌کنند، لذا به هموطنان توصیه می‌شود در حین استفاده از تلفن همراه مراقبت‌های لازم را داشته باشند.

کشف مواد مخدر و گوشی قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان این فرماندهی موفق شدند طی عملیات‌های جداگانه مقادیری موادمخدر و گوشی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

{$sepehr_key_12656}

وی اظهار کرد: مرزبانان در یک عملیات با اشرافیت اطلاعاتی به خودروی سواری که قصد انتقال موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور به خراسان رضوی را داشت مشکوک شده و در بازرسی خودروی فوق مقدار ۷۱ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک و حشیش را که به طرز ماهرانه جاساز شده بود کشف کردند.

شجاع افزود: همچنین مرزبانان استان در عملیاتی دیگر موفق شدند مقدار ۶۲۰ لیتر پیش‌ساز موادمخدر که در قالب ۳۱ گالن ۲۰ لیتری بود را از یک دستگاه خودرو کشف و ضمن توقیف خودر، راننده خودرو را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

منبع: ایسنا