کیومرث هاشمی بیاید علی خطیر می‌رود؟
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، کیومرث هاشمی از طرف سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان به عنوان وزیر پیشنهادی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان معرفی شده و با توجه به سوابق او در این حوزه به احتمال زیاد رای اعتماد خواهد گرفت.

با روی کار آمدن هاشمی تغییراتی در بدنه ورزش ایران رخ خواهد داد که گفته می‌شود تحولاتی تازه در باشگاه استقلال یکی از اهداف وزیر ورزش و جوانان است.

هاشمی که بر امور باشگاه‌ها پر هواداری همچون استقلال اشراف کامل دارد در ماه‌ها اخیر وضعیت این دست باشگاه‌ها به خصوص استقلال را که اوضاع مناسبی ندارد به دقت مورد بررسی قرار داده و احتمال دارد بعد از گرفتن رای اعتماد تغییراتی در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال ایجاد کند.
{$sepehr_key_12659}
در همین راستا شنیده شده که خطیر به دلیل احتمال جدایی از باشگاه استقلال قصد داشته در هفته‌های اخیر نشستی را با وزیر پیشنهادی دولت برگزار کند که موفق به انجام این کار نشده است.

اینکه خطیر از این دیدار چه منظوری داشته روشن است، اما قطع به یقین مدیر کنونی باشگاه استقلال در جریان برخی تغییرات در باشگاه استقلال قرار گرفته است.

پیش بینی می‌شود بعد از حضور کیومرث هاشمی در راس ورزش ایران نهایتا تا یک ماه بعد از آن تکلیف باشگاه استقلال در حوزه مدیریت مشخص شود. اینکه خطیر مورد اعتماد هاشمی باشد یا خیر در تصمیم گیری‌های آتی وزیر ورزش و جوانان مشخص خواهد شد.

این احتمال درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود کشانده که خطیر با حمایت‌های شخص قربانزاده به این سمت برگزیده شد و توانست مدیریت باشگاه استقلال را در دست بگیرد.