کدام مسئولان کشوری در مشهد حضور دارند؟
مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با فرارسیدن ایام شهادت امام رضا(ع) و حضور میلیونی زائران در مشهد، خدمت رسانی به صورت ویژه و شبانه روزی در حال انجام است.

از روز‌های گذشته، مدیران و مسئولان کشوری و استانی در کنار تشکل‌های مردمی با ایجاد شرایط و زیرساخت‌های مختلف در امر اسکان و حمل و نقل و ایمنی و امنیت به زائران حرم رضوی مشغول خدمت رسانی هستند.

از این رو، حجت الاسلام رئیسی روز گذشته برای بررسی وضعیت خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر و زیارت امام هشتم (ع) به مشهد سفر کرد. جلسه قرارگاه زائران دهه آخر صفر نیز امروز با حضور رییس جمهور و‌جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی برگزار شده است.

{$sepehr_key_12721}

همچنین در حال حاضر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون اجرایی رییس جمهور و معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مشهد حضور دارند و پیگیر وضعیت خدمت رسانی به زائران میلیونی مشهد در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) هستند.

رییس جمعیت هلال احمر، مدیرکل راه‌آهن کشور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هم طی روز‌های گذشته به مشهد سفر کرد‌ند تا پیگیر وضعیت زائران و خدمات رسانی بهتر به آن‌ها باشند.

با این حال پیش‌بینی‌های لازم برای خروج زائران از مشهد که از فردا عصر به صورت گسترده انجام خواهد شد، صورت گرفته‌است و همچنین جلسات مختلف نیز در جهت حل مشکلات موجود نیز توسط مسئولان استانی و کشوری برگزار شده است.