«زهر عسل»، «شاید وقتی دیگر» و «همیشه پای یک زن در میان است» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش شهرآرانیوز؛ سه فیلم سینمایی «زهر عسل» ساخته ابراهیم شیبانی، «شاید وقتی دیگر» ساخته بهرام بیضایی و «همیشه پای یک زن در میان است» ساخته کمال تبریزی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

فیلم سینمایی «زهر عسل» اولین ساخته ابراهیم شیبانی و محصول سال ۱۳۸۲ است. این فیلم در ژانر جنایی قرار می‌گیرد و بازیگرانی همچون مهناز افشار، محمدرضا گلزار و شهاب حسینی در آن ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم تنها بازی مشترک شهاب حسینی و محمدرضا گلزار تلقی می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوج جوانی با نام سینا و شراره برای گذراندن ماه عسل به شمال می‌روند و با اتفاقات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو می‌شوند.

فیلم سینمایی «شاید وقتی دیگر» به نویسندگی و کارگردانی بهرام بیضایی و تهیه کنندگی هوشنگ نورالهی و محصول سال ۱۳۶۶ است. این فیلم در ژانر معمایی قرار می‌گیرد و در آن بازیگرانی همچون سوسن تسلیمی، داریوش فرهنگ، علیرضا مجلل و سیامک اطلسی ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم پس از «رگبار»، «کلاغ»، «چریکه تارا»، «غریبه و مه» و «مرگ یزدگرد» ششمین ساخته سینمایی بهرام بیضایی تلقی می‌شود. همچنین «شاید وقتی دیگر» را باید آخرین نقش آفرینی سوسن تسلیمی در سینمای ایران دانست.

{$sepehr_key_12962}

فیلم «شاید وقتی دیگر»، داستان یک گوینده رادیو و تلویزیون به نام مدبر است که همسرش را به همراه یک مرد غریبه در فیلم مستندی که در حال دوبله فیلم بوده می‌بیند. مدبر به کمک کارگردان و تدوینگر مستند سعی دارد مرد غریبه را پیدا کند.

فیلم سینمایی «همیشه پای یک زن در میان است» به کارگردانی کمال تبریزی، فیلمنامه رضا مقصودی و نغمه ثمینی و تهیه کنندگی محسن علی اکبری است. این فیلم در ژانر کمدی و محصول سال ۱۳۸۷ است و در آن گلشیفته فرهانی، مهران مدیری، رضا کیانیان و حبیب رضایی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم «همیشه پای یک زن در میان است»، داستان زن و شوهر جوانی است که با وجود ازدواج عاشقانه، کارشان به طلاق می‌رسد و در این میان پای آدم‌های زیادی به ماجرا باز می‌شود. این فیلم برای نخستین بار در بخش مسابقه بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در چهار رشته بازیگری نامزد دریافت سیمرغ بلورین بود و موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.

منبع: همشهری آنلاین