تعطیلات به استقلال خوش نمی‌گذرد
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  استقلالی‌ها بازی هفته ششم خود مقابل هوادار را در روز شنبه ۱۵ مهرماه انجام نخواهند داد. در عین حال اگر تیم اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی بتواند جواز حضور در جمع ۴ تیم برترمسابقات را به دست بیاورد و راهی نیمه نهایی شود، آن‌وقت استقلال امکان بازی کردن در روز ۱۵ مهر را نیز ندارد و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات رده‌بندی و فینال فوتبال هانگژو در روز ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود و اگر تیم امید به نیمه نهایی مسابقات صعود کند، حتماً در یکی از بازی‌های فینال یا رده‌بندی حضور دارد و آن‌وقت بازیکنان استقلال همراه تیم ایران حداقل تا ۱۵ مهر درهانگژو حضور خواهند داشت.
{$sepehr_key_12981}
در این شرایط بازی استقلال مقابل مس رفسنجان نیز به تعویق می‌افتد و بی‌شک این مسأله مشکلاتی را برای جواد نکونام ایجاد خواهد کرد.

جواد نکونام که از ابتدا با حضور بازیکنان بزرگسال تیمش در هانگژو مخالف بود به دلیل همین شرایطی که اکنون تیمش را تهدید می‌کند قصد داشت مانع حضور بازیکنانی همچون حسینی و مطهری در تیم امید شود، اما اصرار‌های رضا عنایتی در نهایت سبب شد سرمربی استقلال با انتقال این بازیکنان موافقت کند.

حالا نکونام در شرایطی که تیم‌های لیگ برتری یا درگیر لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود ویا اینکه در لیگ برتر بازی خواهند داشت باید به دنبال حریف تدارکاتی هم باشد که انتخاب بازی تدارکاتی در چنین شرایطی هم سخت و دشوار خواهد شد.