آغاز عملیات اجرایی احداث چهارراه شهید محسن کاشانی در مشهد | ظرفیت بالای بافت فرسوده «حر عاملی» برای سرمایه‌گذاری
بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، محمدهادی محمدی مقدم در آغاز عملیات اجرایی احداث چهارراه شهید محسن کاشانی ضمن تشکر و قدرانی از مدیریت شهری و اعضای شورا به دلیل پذیرایی بی‌نظیر در دهه پایانی صفر از زائران علی بن موسی الرضا (ع)، اظهار کرد: خرسندم که در ابتدای ماه ربیع الاول اتفاق خوبی در محور سه راه کاشانی و حرعاملی در حال رخ دادن است.

وی با اشاره به این که قرار است سه راه کاشانی به چهارراه کاشانی تبدیل شود، افزود: شهرداری فروش اوراق مشارکت را از سال ١٣٩٩ آغاز کرده است و با اتفاق امروز شاهد شکوفایی و زنده شدن این بافت خواهیم بود.
 
معاون شهردار و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد ادامه داد: ١٧ پروژه در محور حر عاملی تعریف شده است. پروژه‌های سرمایه گذاری که بعد از این اتفاق رونق خوبی خواهند داشت. شهرداری در دو تا سه پروژه ورود کرده که نمونه آن پروژه ترمه و پروژه حریر است که از محل اوراق ساخت آن‌ها آغاز شده و اکنون در مرحله ۴٠ درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با اتفاقی که امروز در این محل رخ خواهد داد، شاهد اتفاقات خوب برای مردم باشیم. زیرا بیش از ده سال است که مردم این منطقه درگیر هستند.

{$sepehr_key_13111}