خبر‌ خوش برای طرفداران «زیرخاکی»

به گزارش شهرآرانیوز، سیمافیلم این روز‌ها سریال‌های مختلفی را در دستور کار دارد که در مراحل مختلف تصویب طرح، فیلم‌نامه و پیش‌تولید قرار دارند.

بخشی از این آثار شامل سریال‌هایی می‌شود که یک سابقه چندفصلی دارند و جزو برند‌های شاخص تلویزیون محسوب می‌شوند.

«زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان یکی از سریال‌های موفق تلویزیون در جذب مخاطب و ارائه فضای سرگرم‌کننده، ضمن نمایش محتوای دغدغه‌مند و فارغ از کمدی‌هایی که این سال‌های اخیر پخش شده است، توانست مخاطب جذب کند.

این مجموعه در ۳ فصل روی آنتن رفت و پژمان جمشیدی و ژاله صامتی زوج بازیگر این سریال یکی از برگ برنده‌های آن بودند. بازی‌گرفتن از بازیگران کمتردیده‌شده در هر فصل یکی از شاخصه‌های این اثر و توانمندی‌هایی است که جلیل سامان از خود نشان داده است. در هر فصل تغییراتی در بازیگران فرعی نیز وجود داشت و تهیه‌کنندگی سریال بر عهده رضا نصیری‌نیا بود.

جلیل سامان پیش از این یک سه‌گانه درباره تاریخ انقلاب اسلامی با نام‌های «ارمغان تاریکی»، «پروانه» و «نفس» ساخته بود که وقایع تاریخی سیاسی اواخر دهه ۵۰ و اوایل انقلاب را به‌شکل باورپذیری برای مخاطب ارائه کرد که کمتر کارگردانی در تلویزیون توانست این وقایع را این‌چنین تصویر کند.

{$sepehr_key_13124}

سامان در «زیرخاکی» نیز سراغ دغدغه همیشگی خود نسبت به روایت تاریخ انقلاب، اما برای اولین بار در فضای طنز رفت، فضایی که با ریسک بالایی همراه بود و اتفاقا سامان به‌خوبی از پس آن برآمد. فصل اول و دوم این سریال حتی انتظار مخاطب را هم از این کارگردان توانمند بالا برد و علی‌رغم اینکه فصل سوم سریال با ضعف‌هایی همراه بود هنوز هم این مجموعه با قصه و موقعیت‌هایی که سامان طراحی خواهد کرد می‌تواند با اقبال مواجه شود.

باید دید طرح و فیلمنامه فصل جدید «زیرخاکی» چه زمانی به سرانجام می‌رسد و در کنار زوج محبوب و موفق آن کدام یک از بازیگران حضور خواهند داشت.

منبع: مهر