حمله مدیرعامل استقلالی به درویش| چرا به استقبال رونالدو رفتی؟
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال جزو آن دسته افرادی است که عمیقا اعتقاد دارد مدیرعامل پرسپولیس نباید شخصا برای استقبال از رونالدو به فرودگاه مهرآباد تهران می‌رفت.

واعظ آشتیانی با طرح این انتقاد صریح از رضا درویش می‌گوید: «آقای درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس فقط با هدف گرفتن عکس یادگاری با رونالدو به فرودگاه رفت و نیت دیگری از این حضور نداشت. این اقدام او اصلا پسندیده نیست.»
{$sepehr_key_13402}
واعظ درادامه اظهارات خود گفت: «مدیرعامل یک باشگاه است که به زیرمجموعه خود شان و شخصیت می‌دهد. چه طور می‌شود که عالی‌ترین رکن یک باشگاه این گونه به استقبال بازیکن تیم حریف برود؟! حرمت باشگاه پرسپولیس با چنین رفتاری به اعتقاد من زیر سوال رفته است. البته من مخالف مهمان نوازی نیستم. قطعا باید نماینده‌هایی از باشگاه پرسپولیس در فرودگاه حاضر می‌شدند وبه بازیکنان و مسئولان باشگاه النصر عربستان خوش آمد می‌گفتند، اما نه اینکه مدیرعامل هم آن‌جا حضور یابد.»

مدیرعامل سابق استقلال در ادامه انتقاد خود از رضا درویش گفت: «شنیدم که دختر ایشان هم درمراسم استقبال بوده و می‌خواسته با رونالدو عکس بگیرد که اگر این خبر صحت داشته باشد بسیار تاسف برانگیز است. احترام گذاشتن به مجموعه بازیکنان و مربیان و مسئولان تیم حریف قابل تقدیر است، اما نباید این گونه جو زده شد.»