استقلال باز هم بدون مربی بدنساز شد!
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال تمامی ندارد ودر حالی که زمان قابل توجهی از تمرینات پیش فصل بدون حضور مربی بدنساز برگزار شد، حالا نیز یکی از دستیاران مهم جواد نکونام به دلایل نامعلوم در تمرینات حضور ندارد.
{$sepehr_key_13531}
بعد از اینکه تمرینات استقلال به دلیل شروع اردوی‌های ملی تعطیل شد سسما نیز به مانند دیگر اعضای تیم به سفر رفت و راهی کشورش شد. قرار بود این مربی اسپانیایی که عمیقا مورد اعتماد سرمربی استقلال است با شروع تمرینات استقلال در کنار دیگر اعضای کادر فنی حاضر شود، اما تا به امروز سسما به تمرینات استقلال بازنگشته تا همان شرایطی که پیش از فصل سوهان روح و روان جواد نکونام شده بود، دوباره تکرار شود.

البه سرمربی استقلال با سسما در تماس است و تمرینات بدنی تیمش را با این مربی هماهنگ می‌کند، اما به طور قطع حضور این مربی بدنساز که روش‌های متفاوتی برای آماده کردن بدن‌های بازیکنان دارد، بسیار مثمر ثمر خواهد بود و این مربی هرچه زودتر باید به تمرینات استقلال بازگردد تا کار آماده سازی بازیکنان با شکل و شمایل بهتری انجام شود.

استقلال در شروع لیگ تا حدی با مشکل بدنی مواجه بود و نکونام امید داشت در وقفه‌ای که بین بازی چهارم و بازی پنجم استقلال در لیگ به وجود می‌آید مشکل بدنی تیمش را برطرف کند، اما غیبت سسما در تمرینات کار را برای آماده سازی دشوار کرده و روشن نیست که دلیل غیبت این مربی در تمرینات استقلال چیست و چرا مدیران این باشگاه موضوع را پیگیری نمی‌کنند.